poniedziałek, 6 października 2014

Kolczyki indiańskie i kolczyki tuby ala bransoletka

Dziś w końcu się zebrałam do dzieła przynajmniej w części :)
Mam dla Was dwie pary moich kolczyków:




1. ZIELONE- w stylu indiańskim

schemat na podobne kolczyki:  TU
kolczyki krok po kroku dla początkujących TU

 Wykorzystałam koraliki cube 1,5 mm i teardrops 6 m.

Przy ich wyrobie należy pamiętać, że nie wszystko co ładnie wygląda na zdjęciach w internecie "na płasko" równie dobrze będzie wyglądało na uchu! Można się dobrze pomylić. Ważne jest by dolna część dyndająca miała odpowiednio rozmieszczone końcówki. By końce z dużymi koralikami nie nachodziły na siebie bo wtedy kolczyk traci dużo, brzydko wygląda, nieestetycznie.

Do kolczyków radzę kupować zawieszki srebrne. W żadnym wypadku posrebrzane bo brudzą ucho. Przynajmniej moje.

2. BLADOZIELONO -CZERWONE - na kształt tuby, moją inspirację znajdziecie tu:

 
 https://www.youtube.com/watch?v=qTiqk0B0hwc


Krok po kroku po polsku film i tekst ze zdjęciami: TU

Wykorzystałam koraliki cube 1,5 mm i fire polish 6 mm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz