czwartek, 16 października 2014

Ciastka Alberty wg siostry Anieli

Mam ten przepis z książki "Ciasta siostry Anieli" str. 24 W smaku są mączne. Wg mnie należy dodać ulubiony olejek, przyprawy, posypać cukrem lub polać polewą by nabrały jakiegoś smaku, bo zrobione wg przepisu nie są najsmaczniejsze.


OCENA 2/5



Składniki:
  • 250 g mąki,
  • 60 g mąki ziemniaczanej,
  • 50g margaryny,
  • 120 g cukru pudru,
  • 1 jajko,
  • 1/2 szkl. śmietany,
  • 2 łyżeczki proszku. (ja dałam 1 łyżeczkę proszku i 1 łyżeczke sody, może dlatego musiałam dodać więcej mąki niż jest w przepisie).
  • oraz dodatkowe składniki polepszające ich smak!!! Bardzo ważne.
Wszystkie składniki wyrobić na stolnicy (w misce) na gładkie ciasto. Rozwałkować na cienko, wycinać kształty nożem, szklanką lub foremkami. Przełożyć ciastka na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Piec na złoty kolor w 200 st C. Smacznego!
 

2 komentarze: