wtorek, 18 listopada 2014

CIASTO CYTRYNOWE EWY WACHOWICZ

Chcice miałam na ciasto, a akurat niedawno przeglądałam przepisy Ewy Wachowicz. Wpadłam na przepis prosty i zdrowy, bo na oleju. Ciasto cytrynowe. Żeby to ciasto nabrało prawdziwie cytrynowego smaku i aromatu musiało by zawierać w przepisie więcej skórki z cytryny i najlepiej sok lub domowy ekstrakt z cytryny. Przepis znalazłam TU 
Samo ciasto nie jest zachwycające, trzeba nad nim trochę popracować. Ja oblałam je lukrem cytrynowym i dodałam łyżeczkę ekstraktu z cytryny, który zrobiłam jakiś czas temu.

OCENA  3 / 5  




Składniki:
  • 3 jajka, 
  • 120 g cukru,
  • skórka z cytryny,
  • 200 g mąki,
  • 2 łyżeczki proszku,
  • 130 g - jogurtu naturalnego, (dałam maślankę)
  • 100 ml - oleju z pestek winogron,
  • dodatkowo 1 łyżeczka ekstraktu z cytryny.
Cukier i jajka zmiksować w misce. Następnie dodać pozostałe składniki i mieszać łyżką lub na niskich obrotach mikserem. Piec w 180 st C ok 40 min. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz