czwartek, 27 listopada 2014

CIASTO MARCHEWKOWE EWY WACHOWICZ CARROT CAKE

Ciasto marchewkowe powstało w końcu.... dzięki inspiracji mojej kuzynki. Dostałam od niej przepis na ciasto z masłem, ale jakoś bardziej mnie ciągnie do ciasta z olejem. Więc dziś przepis Ewy Wachowicz na carrot cake. Przepis oryginalny: TU

OCENA 5 / 5



Składniki: 
  • 4 jajka (dałam 3),
  • 1 szkl. cukru (dałam 3/4 szkl.),
  • 1 łyżka cukru waniliowego,
  • 1 łyżeczka proszku,
  • ½ łyżeczki sody,
  • 1 szkl. oleju z pestek winogron,
  • szkl. mąki,
  • 1 łyżeczka przyprawy do piernika,
  • 1 łyżeczka cynamonu,
  • ½ łyżeczki soli
  • szklanki startej marchewki (dałam 2 duże marchewki),
  • 1 szklanka posiekanych orzechów włoskich.
 Jaja + cukry ubijamy mikserem (3 min.). Dodajemy powoli olej i miksujemy. Dodajemy sypkie składniki, wszystko ubijamy. Na końcu marchewka i orzechy, mieszamy łyżką. Piec ok. 50 min w temp. 180 st C. Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz