czwartek, 28 sierpnia 2014

Zupa marchewkowa

Witam,
dziś mam dla Was przepyszną zupę o kremowej konsystencji. Jest idealna na jesienne czy zimowe obiady. Prawie o niej zapomniałam, a tu mojemu mężowi się przypomniało :))


 

w trakcie gotowania, niestety nie mam zdjęcia zupy po zblendowaniu... była za dobra by myśleć o fotkach.... :P



Przepis wygrzebany w "Moich smakach życia" nr 2/2013 str 55

Składniki:
 - 600 g marchewki,
- 2 cebule,
-3 łyżki oliwy,
- 2 łyżeczki curry,
- 1 łyżeczka imbiru,
- 1 łyżeczka słodkiej papryki,
- szczypta chili,
- 1 l goracego bulionu,
- sól/pieprz do smaku

Cebulę należy zeszklić, następnie dodać przyprawy. Wszystko wrzuciłam do garnka z rosołem. Dorzuciłam marchewkę drobno pokrojoną. Ugotować marchewkę. Później zblendować wszystko i podawać gorące. :)) Pyszota. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz