sobota, 30 sierpnia 2014

CIASTO Z BUDYNIEM I KOKOSEM

Hej :))
Mam dla Was prosty przepis na ciasto na kruchym spodzie z budyniem czekoladowym (ja tym razem użyłam waniliowego) i pianką z białek i kokosem palce lizać. Robiłam z połowy porcji na małą blachę. Przepis mam z jednego z dodatków do "Kropki" (niestety nie wiem, który to). Ciasto nie prezentuje się okazale ale jest bardzo smaczne. 

OCENA 3 / 5




Składniki na dużą blachę:
  •  2/3 margaryny (ja wolę masło),
  • 2 łyżki cukru,
  • 4 żółtka,
  • 2 szkl. mąki,
  • 2 łyżeczki proszku,
  • 1 l mleka + 3 budynie czekoladowe,
  • 3/4 szkl. cukru + 4 białka + 20 dag kokosu
Ciasto zagnieść, wyłożyć na blachę wyłożoną papierem do pieczenia (rozwałkować). Przygotować budyń, który wylewamy na ciasto. Nastawiamy piekarnik na 180 st. C. Miksujemy białka z cukrem, na koniec dodajemy kokosi wykładamy na budyń. Pieczemy ok 45 min. Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz