wtorek, 26 sierpnia 2014

Bransoletka koralikowa na dysku Kumihimo

Hej,
dziś drugi typ bransoletki tym razem na dysku. Wpadłam na tą metodę przypadkowo (cieszę się, że bywają takie przypadki). :))


 

Link do metody wyplatania: Youtube
Bardzo czytelnie jest tu przedstawione jak dziergać takie cuda. Wyplata się łatwo i szybko, to alternatywa np. dla metody szydełkowej (można jej się nauczyć na kursie na stronie http://koralikowaweraph.blogspot.com/ ) czy tureckiej. Metode szydełkową mam ochotę opanować, jak mi się to powiedzie pochwalę się i podam linki do potrzebnych stron www. 
Dysk Kumihimo można kupić w internecie, ale ja by zaoszczędzić zrobiłam go własnoręcznie na podstawie wydruku . Podklejamy na grubą tekturę, wycinamy rowki i można zaczynać dzierganie. 
Oczywiście nici (kordonek) i koraliki toho lub inne malutkie również się przydadzą :P Zakończenie można zrobić chałupniczo lub profesjonalnie. 
Pozdrawiam życzę udanych prac. :))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz