wtorek, 26 sierpnia 2014

Racuchy z jabłkami

Talerz ufajdany, ale dopiero w trakcie jedzenia pomyślała, że może ktoś by miał chęć na przepis na racuchy. Wyszły pysznie. Do smaku z dżemem porzeczkowym domowej roboty. :))

 

Przepis z nieznanego źródła. Duża porcja na rodzinę 4-5 osobową. Sama robiłam z połowy porcji.
  • 0,5 l mleka,
  • 0,5 łyżeczki sody (ja bym dała 1 łyżeczkę na tak dużą porcję),
  • 2 jaja,
  • 2,5 szkl. mąki,
  • 1 łyżka cukru,
  • sól, 
  • 1-2-3 jabłka ( ja preferuję 3 nawet na pół porcji, kroje w małe kawałki).
Białka ubić na sztywno. Pozostałe składniki połączyć w misce mikserem lub trzepaczką, dodać jabłka, a na sam koniec białka. Smażyć na rozgrzanym oleju na średnim palniku. 
Smacznego! ( Smażenie omijam więc męża do tego zatrudniłam, jest lepszym kucharzem niż ja).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz